4 Kasım 2016 Cuma

Outlander'i izleyenler el kaldırsın!

    İzlediğim bir çok yabancı dizi var arkadaşlar. Game of Thrones, Arrow, The Originals, The Vampire Diaries... Öyle Türk dizisi izlemem yok şöyle yok böyle diye tribe de giremem, onlardan da izlediklerim var. Fena Poyraz Karayel fanıyım mesela... Şu yeni başlayan Vatanım Sensin'i de sevdim, çünkü içinde tarih olması benim için yeterli sayılabilir :)

    Gelelim Outlander'a...



    Çok güzel değil mi ya, gözlerimden kalpler çıkabilir.

    Aslında ben şans eseri buldum diyebilirim. Şu yukarıda sıraladığım tüm dizilerim sezon finalindeydi. Bende aşırı sıkıcı bir yaz geçiriyordum. Herkesin bildiği üzere onedio.com böyle sıralamalar falan yapıyor, en iyi bilim kurgu dizileri, en iyi kitaplar, en iyi bilmem neler falan diye. Sağolsunlar bana bu harika diziyi kazandırdılar.
     Tabi ki kitabı olduğunu bilseydim ilk önce kitabını okurdum. Tek bir kitap da değil koskoca seriymiş arkadaş nasıl duymadım, nasıl bilmem, yazıklar olsun bana...
    İlk iki sezonu su içer gibi, nefes alır gibi bitirdim. Tarih var, aşk var, e bilim kurgu da var. Daha noolsun! O kıyafetler, o saçlar başlar, konuşmalar...
     Deli gibi 3. sezonu bekliyorum.

    2. sezon ortalarındaydım sanırım kitabı olduğunu öğrendiğimde. Araştırdım, ettim, kitabı çok pahalı geldi, zaten 7 kitap mı ne var hepsini almaya kalksam bana mali kriz...
    Bende internetten ücretsiz kitap indirilen sitelerde var mı bu kitaplar diye araştırdım. İlk iki kitabı buldum. (Dilerseniz sonra nasıl kitap indirileceğini anlatabilirim.)
    İlk kitap bilindiği üzere Yabancı. Hani kitap mı dizi mi diye sorulur da herkes kitap der ya. Ben kararsızım bu sefer. Normalde bende kitaplarını severim diziden, filmdense... İlk kitabı çok sevdim. Düşünün, dizinin iki sezonunu izlediğim halde aynı konuları tekrar okudum. Sıkılmadım da.
    İkinci kitap Kehribardaki Yusufçuk, daha heyecanlıydı ama başlarında bırakmak zorunda kaldım yoğunluğumdan dolayı ve bilgisayardan okumak gerçekten çok zor. Sadece bazı yerleri çok uzamış, biraz sıkıldığım doğru ama heyecanı yine aynıydı konu açısından.
 
    Aslında hedefim, şu yoğunluğum geçtikten sonra kitaplarını okuyup ondan sonra diziye devam etmek. Çünkü her hafta dizi beklemeyi sevmiyorum. Hele ki böyle heyecanlı bir diziyi...
    Kitapları okurken dizi de birikmiş olur diye düşünüyorum. Ama kitaplar çok pahalı, bilgisayardan okumak da gözlerimi mahvediyor. Bu yüzden şu yoğunluğum bittikten sonra kendime kindle (e-kitap) almayı düşünüyorum. Bakalım diziyi izlemeden durabilecek miyim?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder